اقامت کانادا از طریق تجربه کانادایی​

مهاجرت به کانادا از روش تجربه کانادایی یا همان مهاجرت به کانادا از روش Canadian Experience Class CEC مخصوص متقاضیانی است که تجربه کار در کانادا را داشته اند و از طریق برنامه تجربه کانادایی این امکان وجود دارد که متقاضی مهاجرت به کانادا، اقامت دائم را برای خود و خانواده وابسته به او دریافت کند. همچنین این برنامه مورد توجه دانشجویان بین المللی است که در دوره Post Graduate Work Permit پس از دوره تحصیل در کانادا هستند. انها میتوانند در مهلتی که پس از تحصیل در کانادا دارند حداقل شرایط لازم برای اقدام از طریق روش تجربه کانادایی را کسب کرده و برای اقامت دائم اقدام کنند.  از ژانویه ۲۰۱۵ به بعد درمرحله اول متقاضی باید در سیستم اکسپرس اینتری پروفایل ساخته و با داشتن حداقل شرایط لازم دعوتنامه برای اپلای را دریافت کند. همچنین اداره مهاجرت کانادا، معمولا سالانه تعداد ظرفیت مشخصی پرونده در روس تجربه کانادایی قبول میکند.

متقاضیان بسیاری از طریق خدمات مشاورین ویزا موندیال از این طریق اقامت دائم کانادا را اخذ کرده اند. اگر شما هم سابقه تحصیل یا کار در کانادا را دارید، از طریق تکمیل فرم ارزیابی شرایط خود را بسنجید.

برای اقدام از این روش نیازی به داشتن مدرک تحصیلی مشخصی نمی‌باشد هر چند مدرک تحصیلی به شما در سیستم اکسپرس انتری امتیاز خواهد داد. همچنین اگر شما یا همسرتان هر دو واجد شرایط هستید باید تصمیم بگیرید کدامیک در سیستم اکسپرس انتری ثبت نام خواهد کرد.

اقامت کانادا از طریق تجربه کانادایی​

حداقل شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کانادایی

نیاز به کمک دارید؟

در صورتی که نتوانستید پاسخ پرسش های خود را در این صفحه پیدا کنید، می توانید با ما تماس حاصل فرموده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

سوابق کاری غیر قابل قبول در برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کانادایی

تجربه کار حرفه ای کانادایی یعنی در یکی از گروه های زیر کار کارده باشید

ویزای کار پس از تحصیل

سوالات در مورد مهاجرت از روش تجربه کانادایی

در مورد متقاضیانی که در گروه های مختلف شغلی کار کرده اند، اداره مهاجرت سطح زبان را بر اساس کاری که تعداد روزهای بیشتری به خود اختصاص داده انتخاب میکند. در مورد سناریو ذکر شده، با توجه به اینکه متقاضی زمان بیشتری را در گروه B کار کرده، بنابراین سطح زبام مورد نظر  CLB5 خواهد بود.

بله. مادامی که جمع تعداد ساعت به حداقل لازم برسد متقاضی واجد شرایط خواهد بود.

خیر. ولی اگر متقاضی بخواهد از تحصیلات امتیاز کسب کند باید حتما حداقل مدرک دیپلم را داشته باشد.

بله. باید طبق قوانین اداره مهاجرت کانادا، بیشتر وظایف شما در لیست شرح وظایف NOC وجود داشته باشد تا آفیسر مهاجرت قانع شود. در غیر اینصورت پرونده شما مردود خواهد شد.

بله. شما باید حداقل امتیاز لازم در یکی از آزمون های مورد تائید انگلیسی یا فرانسوی را داشته باشید.

اگر ویزای کار شما نزدیک به منقضی شدن است ممکن است بتوانید از برنامه bridging یا همان متصل کردن ورک پرمیت ها به هم استفاده کنید. این برنامه به شما اجازه میدهد تا به کار خود ادامه دهید و همزمان منتظر ویزای اقامت دائم کانادای خود باشید. برای این منظور باید دارای ویزای کار مورد تایید باشید و با درخواست اقامت شما در یکی از چهار روش زیر (Federal Skilled Worker Program (FSWP), Canadian Experience Class (CEC), Provincial Nominee Program (PNP موافقت اولیه انجام شده باشد. در این حالت برخلاف قوانین سابق نیازی برای طی مراحل اداری پیچیده که از حوصله این نوشته خارج است را نخواهید داشت.

دریافت مشاوره
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp شخص پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید