ویزای بازدید تجاری کانادا

ویزای بیزنس کانادا

با ویزای تجاری کانادا، می توانید برای مدت کوتاهی به کانادا رفته، فرصت های کسب و کار را آموخته، در کنفرانس ها و نمایشگاه های تجاری شرکت کنید و با شرکای تجاری کانادا جلسات کسب و کارانجام دهید. علاوه بر این، با کارفرمایان فرصت های شغلی جدید جستجو کرده و مدارس و موسسات آموزشی را کشف کنید. با این ویزا می توانید حداکثر 6 ماه در کانادا بمانید
برای سفر کاری به کانادا باید برای ویزای مسافرتی اقدام کنید. گذرنامه معتبر داشته باشید، تمام شرایط لازم برای ورود به کانادا را داشته باشید و از نظر کیفری وسلامتی تایید شده باشید. علاوه بر این، تمام متقاضیان اخذ ویزای تجاری کانادا باید تمام مدارک را برای فعالیت های تجاری خود در کانادا در هنگام مراجعه ارائه نمایند
برای پیشرفت کاری، سرمایه گذاری یا بهبود رابطه تجاری خود می توانید با ویزای تجاری به کانادا بروید . از جمله مدارک ضروری برای ویزای مسافرتی کانادا، یک دعوتنامه از طرف شریک احتمالی شما در کانادا است. در این نامه دعوتنامه، بسیار مهم است که شریک تجاری شما، که شما را به کانادا دعوت می کند، اطلاعات تماس 24 ساعته خود را به اشتراک بگذارد

ویزای بازدید تجاری کانادا

کانادا با تولید محصولات در زمینه های مختلف اقتصاد بسیار قوی فراهم کرده است. شهرت بی نظیر کشور کانادا در زمینه تجارت باعث شده است که هزاران نفر مشتاق باشند با کشور کانادا ارتباط تجاری برقرار کنند.

هر ساله تجار زیادی از سراسر جهان به کشور کانادا وارد می شوند. ویزای بیزنس کوتاه مدت کانادا یا ویزای تجاری کوتاه مدت کانادا برای افراد بین المللی صادر می شود تا با قصد تجارت به این کشور وارد شوند.

این متقاضیان اجازه دارند از شرکت ها و صنایع بازدید کنند، درباره معاملات تجاری گفتگو کنند، قرارداد بنویسند و پیشنهادات تجاری ارائه دهند. ویزای تجاری کانادا کوتاه مدت است و دارندگان آن برای مدت زمان محدودی می توانند در کانادا بمانند.

توضیح متقاضی ویزای توریستی تجاری کانادا یا همان بیزینس ویزیتور

متقاضیان ویزای توریستی تجاری کانادا معمولا برای چند روز تا چند هفته در این کشور اقامت می‌یابند، اما در واقع قادر به اقامت در کانادا برای حداکثر ۶ماه هستند.

نیاز به کمک دارید؟

در صورتی که نتوانستید پاسخ پرسش های خود را در این صفحه پیدا کنید، می توانید با ما تماس حاصل فرموده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

شما تحت هر یک از موارد زیر یک متقاضی توریستی تجاری محسوب می‌شوید

چگونه نشان دهیم که متقاضی توریستی تجاری کانادا هستیم

برای اینکه واجد شرایط عنوان متقاضی بیزینس ویزیتور و یا همان توریستی تجاری کانادا محسوب شوید باید موارد زیر را به سفارت کانادا نشان دهید

ویزای بازدید تجاری کانادا

چنانچه قصد داشته باشید تا برای بیش از ۶ ماه در کانادا اقامت داشته و یا کار کنید، به عنوان نیروی کار موقت در این کشور محسوب شده و مشمول درخواست مجوز کار و یا همان Work permit هستید.

یک نامه دعوت برای ویزای تجاری کانادا چگونه باید باشد؟

هنگام مراجعه برای ویزای تجاری کانادا، باید دعوت نامه ای از شرکتی که شما را به کانادا برای اهداف تجاری دعوت می کند، داشته باشید. می توانید ویزای تجاری کانادا را به عنوان یک خریدار یا ، سرمایه گذار، یا بازدیدکننده نمایشگاه تجاری کنفرانس، شریک یا کارمند شرکت درخواست کنید
نامه دعوت نامه باید توسط نماینده شرکت نوشته شود. دربرخی از شرکت ها شخص خاصی دعوت نتمه را امضا می کند. شرکت کانادایی باید 2 عدد کپی از دعوت نامه ارسال کند. یکی از اینها برای مراجعه ویزای تجاری کانادا ، و دیگری هنگام ورود به کانادا مورد نیاز است.

اطلاعات ضروری برای دعوتنامه ویزای تجاری کانادا

  • نام کامل
  • تاریخ تولد
  • نام شرکت و نماینده او در شرکت
  • آدرس، شماره تلفن (محل سکونت و محل کار) و آدرس
  • ایمیل کار
  • ارتباط با شرکت در کانادا و سابقه کاری شرکت
  • هدف از سفر کانادا
  • زمان بازدید از این شرکت در کانادا
  • هزینه های اقامت و زندگی که توسط شرکت کانادایی تامین می شود
  • آدرس و شماره تلفن برای اقامت در کانادا
  • در صورت مشخص بودن، تاریخ ترک کانادا

شرکتی که به کانادا دعوت می کند

  • نام کامل
  • آدرس مرکز
  • آدرس مکان های مورد بازدید
  • آدرس وب سایت در صورت وجود
  • تاریخ ثبت
  • شرح مختصری از نوع آن
ویزای بازدید تجاری کانادا

مدارک مورد نیاز برای ویزای تجاری کانادا

برای ورود به کانادا به عنوان بیزینس ویزیتور به چه چیزی احتیاج دارید

چنانچه یک متقاضی توریستی تجاری کانادا باشید، نیاز به یکی از انواع ویزای توریستی کانادا visitor visa و یا مجوز سفر الکترونیکی eTA برای ورود به کانادا دارید. شما همچنین نیاز به ارائه اطلاعات اثرانگشت و عکس بیومتریک خود برای درخواست ویزای توریستی مولتی کانادا خواهید داشت. متقاضیان توریستی تجاری یا همان بیزینس ویزیتور با متقاضیان کسب و کار کانادا یکی نیستند. متقاضیان کسب و کار تحت یک تفاهم‌نامه تجارت آزاد (NAFTA)، (FTAs) و (GATS) به این کشور آمده و به کار می‌پردازند.

تمایل دارید به کانادا مسافرت کنید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید، ما شرایط شما را دقیق بررسی می‌کنیم و با ایمیل پاسخ می‌دهیم!

تفاوت ویزای توریستی تجاری کانادا با ویزای توریستی

بنابر اطلاعات وب‌سایت دولت کانادا، در هر دو حالت، بنابر اهداف متقاضی از سفر به کانادا ویزای نوع visitor برای وی صادر خواهد شد. ویزای توریستی کانادا از نوع مولتی و چندبار ورود بوده و تا مدت زمان اعتبار پاسپورت متقاضی به وی این اجازه را می‌دهد تا در هر بار ورود ۶ماه اقامت در کانادا داشته باشد. البته از آنجایی که اهداف سفر متقاضیان توریستی تجاری و توریستی با یکدیگر تفاوت دارد، مطمئنا برنامه سفر و مدارکی که باید برای درخواست ویزا به سفارت کانادا ارائه شود دارای اختلافاتی خواهد بود، که به عنوان مثال می‌توان به دعوت‌نامه رسمی یک شرکت کانادایی و یا وجود قرارداد همکاری و تعامل بین دو شرکت کانادایی و شرکت مبدا اشاره کرد.

دریافت مشاوره
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp شخص پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید