سرمایه گذاری در کانادا

چرا سرمایه گذاری در کانادا

اگر تاجر یا مدیری هستید که قصد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری را دارید، دولت‌های فدرال و استانی کانادا، برنامه‌های متعددی تدارک دیده‌اند که می‌توانید از طریق آنها مسیر مهاجرت به کانادا را طی کنید. کانادا قصد دارد از طریق برنامه‌های مهاجرت تجاری و سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، افرادی که توانایی قابل توجهی برای کمک به اقتصاد کانادا دارند، به این کشور جذب نماید. این برنامه‌ها با هدف توسعه ی اقتصادی و بهبود بازار کار کشور طریق جذب سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و افراد خوداشتغال در خارج از کانادا که دارای سرمایه ی کافی برای فعالیت اقتصادی، بینش قابل توجه در کسب و کار و مهارت‌های کارآفرینی هستند، ارائه می‌شوند. 

سرمایه گذاری در کانادا

هزینه‌های پایین و سود دهی بالا از خواسته‌های هر سرمایه گذاری است. این دو فاکتور در کانادا تحقق پیدا می‌کنند. کانادا با دسترسی به بازار غیر موازی و فضای مالیاتی شکست ناپذیر، موقعیت رشد برای سرمایه گذاران در سراسر جهان را فراهم می‌کند.

از پایداری سیاسی گرفته تا بانکداری مطلوب و فساد کم، کانادا یکی از پایدارترین فضاهای کلان اقتصادی را ارائه می‌کند که بسیار مورد توجه سرمایه گذاران است. در سال ۲۰۱۹، سرمایه گذاری خارجی در کانادا ۱۸.۶٪ افزایش یافت و ۴۲.۵٪ بیشتر از میانگین ده سال اخیر بوده است.

رشد و توسعه کسب و کار خود می‌تواند چالش برانگیز باشد اما سرمایه گذاری در کانادا اینگونه نیست. همچنین کانادا یکی از ۱۰ کشوری است که شروع کسب و کار در آن آسان است. مشاوران و وکلای با سابقه ما در ویزا موندیال، ابزار مورد نیاز شما برای توسعه یا تاسیس کسب و کار خود در کانادا را در اختیار دارند. فرم ارزیابی را تکمیل و سفر خود را آغاز کنید.

تفاوت ویزای سرمایه‌گذاری با ویزای کارآفرینی؟

مهاجرت از طریق کارآفرینی

کانادا دارای یکی از اقتصادهایی با بیشترین پذیرش کسب و کار در جهان است و یک کشور بسیار فعال است که در آن ایده های کسب و کار جدیدی توسعه و ایجاد می شوند. اگر به دنبال مهاجرت به کانادا به عنوان یک کارآفرین هستنید، دولت کانادا و همچنین برخی استان های خاص، گزینه های جذابی ارائه کرده اند. در روش مهاجرت کارافرینی کانادا، پس از ورود به کانادا ملزم به راه اندازی کسب و کار خواهید بود.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کانادا

با توجه به دارایی خالص، توانایی و تمایل شما برای سرمایه گذاری در کانادا، مهارت های مدیریتی و فراست شما در کسب و کار، سرمایه گذاری در کانادا می تواند مسیری برای اخذ اقامت دائم باشد. اگر به دنبال سرمایه گذاری در اقتصاد کانادا هستنید، دولت کانادا و همچنین برخی استان های خاص، گزینه های جذابی ارائه کرده اند. در روش سرمایه گذاری الزامی به راه اندازی کسب و کار پس از اخذ اقامت ندارید.

مهاجرت از طریق برنامه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌های کانادا

استان های کانادا، در برنامه های مهاجرت استانی خود، انواعی از گروه های کارآفرینی را ارائه می دهند. مهاجران از طریق یکی از این گروه ها می توانند در استان خاصی کسب و کار راه اندازی کنند.

مهاجرت از طریق ویزای استارت آپ کارآفرینی

برنامه ی ویزای استارت آپ کارافرینان مهاجر را ترغیب می کند تا شرکت های خود را در کانادا گسترش دهند. ویزای استارت آپ، کانادا برای کارآفرینانی است که پتانسیل ایجاد شرکت نوآورانه ای را دارند و می توانند در مقیاس جهانی رقابت کرده و شغل ایجاد نمایند.

مهاجرت از طریق خوداشتغالی

دولت کانادا و همچنین دولت استانی کبک، برنامه های مهاجرتی را برای افرادی که قصد خود اشتغالی در صنایع، ورزش و کشاورزی و هنر را دارند، ارائه می نماید. برنامه های خود اشتغالی دولت فدرال برنامه های خود اشتغالی در کبک

سرمایه گذاری فدرال

این روش در حال حاضر بسته است و تا اطلاع ثانوی امکان اقدام از این روش وجود نخواهد داشت.

سرمایه گذاری در کانادا

نیاز به کمک دارید؟

مشاوره رایگان فقط با یک کلیک

ویزای استارت آپ

ویزای استارتاپ کانادا برای کارافرینانی است که قصد دارند ایده های نوآورانه خود را در کشور کانادا تاسیس کنند. این کارافرینان پس از دریافت نامه حمایتی از سازمان های مجاز، برای خود و همه اعضای خانواده شان درخواست مهاجرت به کانادا را میدهند. این افراد نوآور با بخش خصوصی کانادا ترکیب شده و کسب و کارهایی در مقیاس جهانی شکل میدهند.

صنایع قابل توجه برای سرمایه گذاری در کانادا

کانادا خواستگاه بزرگترین شرکت‌های فناوری در دنیا است که همواره استعدادهای خلاق را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. متخصصان حرفه‌ای در حوزه فناوری در کانادا، بزرگترین شرکت‌های فناوری در دنیا را نیز به سمت خود کشیده‌اند. تعهد کانادا نسبت به توسعه و جذب استعداد، حمایت از نوآوری و هزینه‌های پایین کسب و کار در این حوزه، کسب درآمد شرکت‌های فناوری را آسان کرده است.

  • ۶۵۰ هزار فرصت شغلی
  • زمینه‌هایی همچون: توسعه نرم افزار، هوش مصنوعی و امنیت سایبری

صنعت تولید پیشرفته کانادا که شامل زمینه‌های روباتیک، چاپ سه بعدی و فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌شود، از یکی از بهترین فضاهای تحقیق و توسعه در جهان بهره می برد. کانادا کشوری پیشرو در یکپارچه‌سازی سامانه‌ها، هوش مصنوعی، حسگرها، دید ماشینی و اتوماسیون به شمار می‌رود که راهکارهای یکپارچه‌سازی صنعت ۴.۰ در عملیات‌های ساخت را تسهیل می‌کند.

  • ۱.۷ میلیون فرصت تولید
  • زمینه‌هایی همچون: خودروسازی، دستگاه‌ها و تجهیزات، مواد شیمیایی

حدود نیمی از شرکت‌های استخراج و اکتشاف معدن در جهان که اسامی آن‌ها به صورت عمومی منتشر شده‌اند در کانادا واقع شده‌اند. کانادا ششمین کشور جهان با بیشترین میزان تولید انرژی است. منابع طبیعی فراوان کانادا، دسترسی بازار جهانی و تعهد به فناوری‌های پاک، این کشور را به یکی از بهترین مکان‌ها برای سرمایه‌گذاران در این حوزه تبدیل کرده است.

  • بیش از ۱.۷ میلیون فرصت شغلی
  • زمینه‌هایی همچون: نفت و گاز، مواد معدنی و آهن، صنعت جنگل

صنعت سرگرمی و رسانه کانادا یکی از خلاقانه‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین‌ها در جهان است. از پر فروش‌ترین بازی‌های ویدئویی گرفته تا آثار برجسته هالیوودی، کانادا سابقه گوناگون و درخشانی در این حوزه داشته است. کانادا کشوری پیشرو در تولید بازی‌های ویدئویی، جلوه‌های بصری و انیمیشن به شمار می‌رود و یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاران برای رشد کسب و کار خود در این حوزه است.

  • ۲۲۰ هزار فرصت شغلی
  • زمینه‌هایی همچون:  جلوه‌های بصری و انیمیشن، بازی‌های ویدئویی و فیلم و تلویزیون

صنعت کشاورزی و غذای کانادا از منابع طبیعی فراوانی بهره‌مند است که شامل زیستگاه‌های گوناگون گیاهان و حیوانات است. تولید کنندگان خوراک و کارخانه‌داران در کانادا از هزینه‌های کسب و کار پایین، بازارهای صادراتی در دسترس و فناوری‌های پیشرفته در کشاورزی بهره می‌برند.

  • ۲.۳ میلیون فرصت شغلی
  • زمینه‌هایی همچون: تولید محصولات کشاورزی و دامداری، فرآوری خوراک و نوشیدنی

کانادا متعهد شده است تا اقتصاد خود را به یک اقتصاد با آلودگی پایین تبدیل کند و با همکاری سهامداران و حوزه‌های قضایی در کشور و در سراسر دنیا، فناوری‌های پاک خلاقانه و رقابتی را به بازار آورده است. هزینه‌های تحقیق و توسعه پایین در کانادا، متخصصان حرفه‌ای، منابع طبیعی فراوان و حمایت از نوآوری، این کشور را برای توسعه صنعت فناوری پاک بسیار جذاب کرده است.

  • ۱۸۳ هزار فرصت شغلی
  • زمینه‌هایی همچون: تولید محصولات کشاورزی و دامداری، فرآوری خوراک و نوشیدنی

کانادا با علوم زیستی و راهکارهای مراقبت سلامت با کیفیت آن شناخته می‌شود. کانادا خواستگاه بسیاری از متخصصان حرفه‌ای در حوزه علوم زیستی در انواع شاخه‌ها است. این کشور با موسسات آکادمیک تراز اول، شبکه‌های گسترده تحقیقاتی و هزینه‌های پایین، فضایی نوآورانه برای شرکت‌های علوم زیستی فراهم کرده است.

  • ۹۰۰ شرکت سلامت و علوم زیستی
  • زمینه‌هایی همچون: داروسازی، فناوری پزشکی و کارآزمایی بالینی

مهاجرت به کانادا از طریق استارت اپ چطور است؟

با ویزای استارتاپ کانادا (Start-up) این کشور به دنبال جذب کارآفرینانی است که پتانسیل راه اندازی شرکت های نوآور را داشته و می‌توانند ایجاد شغل نمایند. ویزای استارتاپ کانادا با هدف رقابتی تر بودن کانادا در حوزه جذب استارتاپ ها راه اندازی شده است و نگاه کانادا به آینده این ویزا بسیار روشن است.

تمایل دارید به کانادا مسافرت کنید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید، ما شرایط شما را دقیق بررسی می‌کنیم و با ایمیل پاسخ می‌دهیم!

دریافت مشاوره
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp شخص پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید