خرید بیزینس در کانادا

راه اندازی یا خرید بیزینس در کانادا

اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس در کانادا ممکن است. پس به نوعی با یک برنامه ریزی دقیق می‌توانید با خرید هوشمندانه یک بیزینس، به کانادا مهاجرت کنید. اما باید در نظر داشته باشید که انتخاب برنامه مهاجرتی با خرید بیزین در کانادا بسیار مهم است. شما می‌توانید با روشهای کارآفرینی استانی یا ثبت شرکت در کانادا اقدام به خرید بیزینس کرده و برای دریافت اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس اقدام کنید. باید پلن اقامتی درستی داشته باشد که بدانید که در نهایت با چه روشی می‌ توانید اقامت کانادا را در کنار خرید یک بیزینس داشته باشید.

با خرید یا راه اندازی بیزینس در کانادا ابتدا ویزای کار موقت دریافت کرده سپس با ورود به کانادا معمولا پس از 2 سال می توانید درخواست اقامت دائم کانادا داشته باشد. اگر در قالب برنامه ثبت شرکت، اقدام به خرید بیزینس در کانادا کنید، باید به دقت امتیازات اقامتی شما محاسبه شود که در نهایت شانس دریافت اقامت از طریق خرید بیزینس در کانادا به صورت دقیق بررسی شود

چه بیزینس هایی قابل خریداری هستند

فهرست مشخصی از بیزینس های قابل خریداری وجود ندارد اما قاعده خاصی هم در این امر وجود ندارد و در صورتیکه یک بیزینس در کانادا فعال باشد چه شرکت چه مغازه و یا رستوران شما در صورت تمایل و امکان می توانید اقدام به خرید سهام آن نمایید.

قیمت بیزینس ها بستگی به شرایط سود دهی و پیشرفت و یا گشتردگی آن دارند. همچنین محصولات در اختیار سهام آن بیزینس نیز در قیمت آن دخیل هستند اما نکته مهمی در اینجا به وجود می آید که شاید ذهن بسیاری از شما را درگیر خود کرده باشد.

اگر یک بیزینس سود دهی مناسبی دارد چه کسی حاضر به فروش آن می شود؟

بله درست است این مهمترین سوالیست که در این فرآیند باید پرسیده شود. واقعا چرا بیزینسی که سوددهی مناسبی دارد را باید فروخت؟

خود شما نیز در صورتیکه دارای یک بیزینس با سوددهی قابل قبول باشید احتمالا به سادگی حاضر به فروش آن نخواهید شد. حتی اگر هنوز سود دهی متعادلی نداشته باشد اما بتوان آینده روشنی برایش در نظر گرفت نیز دلیلیست که شما این بیزینس را نفروشید.

علت خرید بیزینس در کانادا

خب در مرحله اول شما که خریدار هستید علاوه بر داشتن بیزینس در کانادا نیاز به دریافت اقامت دارید! پس دلیل اول شما همین دریافت اقامت است (که برای این کار البته که راه های مناسب تر دیگری هم هستند)

دومین موضوع این است که شاید مالک قبلی در به سود رساندن بیزینس ناتوان بوده و شما بتوانید آن بیزینس را احیا نمایید. (به دلایل مختلف مثلا داشتن تجربه کاری مرتبط و یا سرمایه گذاری و بیزینس پلن قویتر)

و اما موضوع فروش نیز دلایل زیاد و مختلفی می توانند داشته باشند اما مهمترین آن ها بدون شک همین موضوع سود دهی است که قطعا دچار مشکل است وگرنه احتمال فروش آن بسیار پایین بود.

شرایط خرید بیزنیس در کانادا

خرید مشاغل یکی از بزرگترین تعهداتی است که می توانید در زندگی خود بپذیرید. مالکیت مشاغل شامل یک ترکیب باورنکردنی از زمان، زحمت و پول است و شما برای اطمینان از رشد بیزینس خود، دائما باید خواسته ها و خطرات مختلف را متعادل کنید. آیا با مراحل قانونی خرید بیزینس در کانادا آشنا هستید؟

یکی از مولفه های اصلی در هر کسب و کار موفق این است که مطمئن شوید قبل از شروع کار، روند صحیحی را دنبال می کنید. در ادامه پنج مرحله اصلی وجود دارد که باید هنگام خرید مشاغل انجام دهید.

خرید بیزنیس فعال در کانادا

وقتی می خواهید اقدام به خرید بیزینس در کانادا کنید، این امکان را دارید که یک شغل فعال و موجود را بخرید یا یک شغل جدید را شروع کنید. گزینه ای که انتخاب می کنید بر نحوه حساب شما در خرید دارایی های تجاری برای اهداف مالیات بر درآمد تأثیر می گذارد. در حالتی که شخص، برای خرید بیزینس فعال اقدام می کند، دو حالت پیش می آید. حالت اول این است که وجهی را پرداخت می کند و شرکت را به همراه دارایی ها و صندوق شرکت خریداری می کند. در حالت دوم این است که شخص وجهی را می پردازد، و سهام آن شرکت را خریداری می کند.

یکی از اصلی ترین مزایای خرید دارایی های یک تجارت این است که به شما درک بهتری از دارایی ها و بدهی های خاصی می دهد که پس از اتمام معامله خواهید داشت. به جای گرفتن شرکتی که ممکن است دارای بدهی های ناشناخته یا نامشخص باشد. همچنین به شما امکان انعطاف و کنترل بیشتری در خرید می دهد. به عنوان مثال، شما می توانید تصمیم بگیرید که فقط برخی از کارمندان یا دارایی های تجاری به شما منتقل شوند.

خرید بیزینس در کانادا

دو پیش نیاز اصلی و مهم :

۱- شما توان تحصیل و تامین هزینه های زندگی در کانادا را برای خودتان و همراهانتان خواهید داشت.

۲- همراه شما گره های کافی برای ترک کشور کانادا در پایان اقامت دارد.

خرید رستوران در کانادا

خرید رستوران در کانادا

بسیاری از افراد هستند که قصد خرید رستوران در کشور کانادا را دارند. خرید رستوران یکی از راه های خرید بیزینس در کانادا می باشد. اما باید دید که آیا با خرید یک رستوران می توان اقامتی را برای یک شخص خارجی متصور شد؟

یکی از سوالاتی که همواره در این راه برای متقاضیان پیش می آید این است که یک فرد خارجی چگونه می تواند اقدام به خرید رستورانی کند؟ این در صورتی است که شخص برای خرید یک بیزینس فعال، باید حساب بانکی در این کشور دارا باشد تا بتواند وجه مورد نظر را به صاحب امتیاز آن رستوران برساند. معمولا افراد از طریق کارآفرینی های استانی کانادا، وارد برنامه خرید رستوران در کانادا می شوند. اگر چه موسسه حقوقی ملک پور، شرایط لازم برای خرید رستوران در کانادا را به صورت کوتاه و مفید برای شما ارائه داده است.

خرید بیزینس در کانادا

خرید پمپ بنزین و مراکز فروش سوخت

بخاطر تفاوت اساسی سیستم فروش سوخت و بنزین در این کشور، ساختار پمپ بنزین‌ها نیز در کانادا متفاوت با کشور ایران است. در این کشور معمولاً پمپ بنزین‌ها در نقش مراکز خدمات رفاهی ظاهر شده و در کنار فروش سوخت، عملاً یک فروشگاه کوچک یا رستوران نیز دارند. هم متغیر بودن قیمت سوخت و آزادی در تعیین نرخ‌ها و هم برقراری مرکز فروش در کنار این قسم پمپ بنزین‌ها، این مورد از کسب‌وکارها به گزینه ایده‌آلی برای خرید بیزینس در کانادا تبدیل می شوند. البته باید در نظر داشت که عموماً قیمت خرید چنین مراکزی بالاست. به طور مثال در حال حاضر 6 مورد در کانادا، در لیست فروش قرار دارند که مشخصات آن‌ها به شرح زیر است:

همانطور که از مطالعه این لیست مشخص است، قیمت خرید بیزینسی با این ماهیت، قطعاً بالاست اما باید در نظر داشت که صرفه مالی بسیار بالایی دارند. البته اجاره پمپ بنزین در کانادا بدون مالکیت زمین آن، ممکن است، که البته باید توجه داشته باشید که برنامه اقامتی آن سخت تر خواهد شد.

دریافت مشاوره
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp شخص پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید